söndag 2 oktober 2011

Svårt att kommentera

Ja det verkar vara svårt att kommentera här hos mig men vet inte vad det kan vara. Kollade inställningar för kommentarer men inget konstigt som jag kunde se. Idag känns det lite ugget ute disigt o lite kallt men uppehåll tack o lov. Vi har SM i plöjning här på Dalboslätten så Daniel kom denna vägen o fick biljetter för dom skulle gå dit. 
Leo tycker det är väldigt roligt med traktorer, ja allt som brummar så vi får hoppas att det blir roligt. Jaha nu har jag tvättat en maskin och vattnet rann ner i avloppet inte ut på golvet denna gång så nu kanske det har runnit undan i brunnen. Gott när det händer något sådant att man inte äger huset.
Vet inte riktigt vad jag skall hitta på nu, ja kanske gå en liten promenad eller tvätta fönster kanske. Hej så länge.


 

12 kommentarer:

marita sa...

Jag testar.Önskar en fortsatt fin Söndag.kramen

marita sa...

Tack för dina rader.Ja,jag har också hört att ridning kan vara en bra grej,men det finns ett problem...jag är livrädd för hästar!På håll går bra,men inte nära.kramen

Oljekritan sa...

Ja en del bloggar går ej att kommentera..det är trist..när det krånglar..SM i plöjning, låter intressant..Hoppas vädret var bra..Kram Karina

Anonym sa...

Har inte haft några problem med att kommentera hos någon men jag har också hört att flera säjer att det strular. Uppdateringar på blogger kanske.
Hoppas Leo fick se många brumbrum i dag på plöjningstävlingen.
I dag har det regnat lite här på eftermiddagen men det är varmt och gott ute ändå. Ha nu en go kommande vecka å ta hand om dej.
Kramar OM gör Tina

Gilla sa...

Folk har haft problem med att kommentera hos mej med, så jag ändrade ju till Popuofönster, men det rör till det för mej istället. Jag gillar inte det. Men det verkar som om folk som har blogspot, kan kommentera lätt hos oss. Och andra med andra adresser kan nästan inte kommentera. Det måste vara nåt strul just med Blogspot. Irriterande.

Svar: Vi gillar faktiskt pizza, men inte för ofta i vanliga fall. Nu blev det bara en vecka emellan. På tisdag får vi den lille Baloo igen. Matte jobbar på krog och då blir det kvällstider. Hon är nästan alltid ledig söndagar och måndagar. Det passar oss riktigt bra.

Kram till dej också. Ha det bra.

Gilla

Fenixmonas sa...

Jo, det har varit lite problem att kommentera, fast det verkar som kommentarerna går iväg fast vi inte ser det! Fast hos dig har jag inte märkt något...Nu tycks det i alla fall fungera överallt igen! Kramiz

Maria sa...

Jag har inte märkt något i din blogg. Men däremot ahr en dal haft problem hos mig...fick en hint om att det kan bero på vilken mall man använder. Men ser att du har "simple" och det skall vara den bästa och snabbaste mallen. Har bytt hos mig nu i alla fall. Kul med plöjtävling. och kan tänka mig att Leo gillar detta. Ha det så jättebra kram Maria

Anonym sa...

Hej! Blogspot och Google brukar ändra sina program och ha fel lite nu och då. Det har regnat sedan i går och regnar fortfarande ute. Ha en fin dag !

Cina sa...

Ja har inga problem att kommentera.
Att det bara är vissa det kan jag inte fatta.
Men det är väl något strul någonstans.

Vill önska dig en fin kommande vecka nu.
Vila dig mellan varven min vän.

Kramen

Mita sa...

Det är tråkigt att inte kunna kommentera hos dom man vill. Vissa går bra, dom som har pop up fönster funkar. Ibland får man gå omvägar runt hos andra för att komma in.Nu testar jag den här kommentaren så får vi se,
Passar på och önska dig vännen en fin vecka ifall jag inte kommer in nåt mer..suck..
Kramiz♥

ansepanse sa...

vad bra att tvättmaskinen inte läckte ut vatten mer
önskar dig en fin vecka
bamsekramar

Cina sa...

Jag Ruth har fått min vän att sätta in dessa rader i era bloggar.
Förstår inte, mina inlägg bara försvinner när dom skall skickas, har så varit i 3 dagar nu, 2-3 försök varje dag, allt blir borta. Kan inte kommentera :-( En 3:e vän har också blogspot, aldrig problem där, men där skriver man i ett poppup fönster och hon godkänner inläggen först.
Mycket strul med Blogspot och kommentarer annars också, svårt att få in en kommentar, ger snart upp, men vill vara med er båda, kan läsa era inlägg, men inte ge mig till känna. Normalt sett så måste jag klicka fram och tillbaka på dom olika knapparna innan koden kommer och det ger sig i väg, men inget hjälper nu. Kommer i alla fall att läsa era inlägg, kanske en dag så fungerar det ??
Kramar från Ruth
http://bernamis.bloggplatsen.se/