lördag 1 oktober 2011

Natthälsning......

Ja det får man väl kalla den för, natthälsning för nu är klockan 00.15 och det har hunnit bli lördag. Vilket skönt väder det har varit idag men det har inte hänt så mycket har gott lite på halvfart. Tvättade en maskin på fm.och fick se att vattnet rann undan dåligt toa golvet var som en insjö.
Fy för den lede men det fixade sig till slut och någon som blev slut var jag. Det känns i den late när hon måste jobba. 
Tog sedan en tur med bilen först till affären o handlade för från o med idag lördag har jag körförbud på bilen glömde bort besiktningen.
Körde upp till Mellerud o hälsade på sonen så gott att få träffa dom och gosa. Visst är dom söta de två herrarna.






 Vilken gosig blick farmor fick. 

Har lekt lite sedan jag kom hem och så här blev det.


Nu säger mormia God Natt och önskar ni får en bra lördag/kram


5 kommentarer:

Dehäreja sa...

Härliga killar och fina bilder!

Natti...

Unknown sa...

God Morgon i stugan ~~~ hoppas att Du har sussat gott.

Grabbarna är så fina, och har såå goa leenden.
Det lyser om livsglädjen i stunden!
Förstår att det är roligt för Dej att hälsa på dem, och bra att Du gjorde det innan idag då, när bilen inte får köras.

Jag ska ta itu med badrumsavloppen idag också.
Bäst att hålla efter, för när jag badat de pälsiga vännerna, så kan det lätt bli ett långsamt flöde.

Hoppas Du & de dina, får en solfin höstdag.
Kramen från Eva

Cina sa...

Har en liten hälsning från Lillemor.
Hon kan inte skriva i din blogg hur mycket hon än försöker.
Hon hälsar att hon ej glömt bort dig.
Kramen

Anonym sa...

Go kväll i stugan. Nu har det blivit lördagskväll och dagen i dag har varit fin också. Sol har vi haft här men vi var till Lysekil på förmiddagen och där låg dimman tät. Men varmt och gott. Nu i kväll när jag kollar ut så ser jag inte änden på gatan här. Dimmigt som bara den här också nu
Vad fina bilder du tog på sonen och på det lilla barnbarnet. Ja du blicken du får den värmer gott.
Ha det nu fortsatt gott hos dej och hoppas du får fixat besiktningen så du kan köra lugnt.
Kramar OM gör Tina

ansepanse sa...

nu får du se till att besiktiga bilen :)
vilka fina gossar du
det där med tvättmaskinsöversvämning hade vi i somras
bamsekramar och en fin dag till dig vännen