fredag 7 oktober 2011

Pyssel har det blivit....

Hej på er, hoppas ni inte blåser bort men ni kanske inte har samma väder som här. Har väl inte så där mycket att förtälja idag. Igår satt jag och vek, klistrade och funderade hur jag skulle få ihop ett album via hjälp från youtube. Idag har det blivit bilder gjorda på photoshop och en del har blivit insatta, det skall bli Miras album. Nu är klockan så mycket så imorgon får det bli mer kort fixade på mitt lilla troll. Försökte fota det blev inget vidare men här kommer två bilder.



Ovanför är första sidan under hur det ser ut utvikt, det finns en sida till så den får jag fylla med kort imorgon. Går kanske bättre i dagsljus att ta kort på det när det är klart. Roligt vad det att göra i alla fall.



Nu tror jag att sängen kallar, ha en go fredag önskar jag från torpet.



10 kommentarer:

Anonym sa...

Morron! Det blir nog ett fint litet trollalbum när det blir klart. Ha en fin dag !

Britt Inger sa...

Så duktig du är :) Roligt att få för barnbarnen !
Som jag sagt förr... så vill jag också kunna ph. Men kanske det blir det också:)
Ha en fin dag. Kramen....

ansepanse sa...

vad fint det blev :) det blir ett album som hon kommer att spara och minnas
du är jätteduktig :)
här blåser det men kanske inte så mycket som hos dig
kramar vännen

Cina sa...

Oj så fint det blir tänk att få ta fram detta sedan när de tar studenten...=))
Roligt att ha något att pyssla med då blir inte dagarna så långa.
Ha en fin söndag!
Kramen

ansepanse sa...

Sv: vi hade frost inatt, jag tror nog att det ändå blev bra med dörren, har varit och kollat på den, jag får ta och olja den till våren igen
kramar och en fin dag till dig vännen

Anonym sa...

Go kväll i stugan. Nu har jag kollat ikapp här igen :-)) Så fint du har gjort på din sida å så fina kort och album du gör. Bakat gott bröd har du också hunnit med.Du är så himla duktig min vän.
I går var vi på Marknaden i ED. Där hade vi inte vart på väldigt många år. Oj vad stor marknaden blivit. Riktigt mysigt hade vi det. I dag har ovädret kommit över oss. Regnar och blåser som bara den. Gott att vara inne.
Ha nu en go kommande vecka.
Kram från Tina

Mitha sa...

Du har verkligen fint och pyssligt här inne,det syns att du gillar och hålla på med sånt...
Hoppas allt är bra med dig,tråkigt att det är så svårt att kommentera. Hos dom som har pop up fönster till kommentarerna går det lättare.
Varma kramar till dig vännen♥

Mita sa...

Men nu kom kommentaren fram,vad roligt.Det är som att vinna högsta vinsten nästan..*ler*...
Kramiz♥

Maria sa...

Oj vad fina saker du börjar skapa nu. Snygg header du har nu. Vart gör du den någonstans...lite nyfiken då jag tycker sådant pyssel är lite kul. Ha goa dagar nu, kram Maria

Doris sa...

Du är duktig du !
Sköt om dig, kram.