onsdag 3 november 2010

Mysdag.....

Jag blev förra veckan filmad på jobbet ihop med en arbetskamrat. Vi skulle studeras vid olika uppgifter och idag fick jag se filmsnutten. Uha vad hemskt att se sig själv skrattade så tårarna rann men det var på samma gång intressant att se hur jag var gentemot den andre. Antagligen så är det så jag agerar i vanliga fall också, ja nåt lärde man sig av detta också.
Blev bjuden på middag hos son o sonhustru i Mellerud, det var jätte gott. Fick sedan för oss att åka o handla på Bloms, ett varuhus med allt o lite till.
Köpte nya dynor till köksstolarna, det blev svarta så nu lägger jag undan projektet att sy dynor. Tar tag i det till våren istället. Det blev också tabletter till bordet tänk att shoppa kan vara så roligt.
.




Har köpt mig en ny azalea också, tycker väldigt mycket om dessa blommor. Har två till varav den ena är tre år och jag hoppas den skall blomma igen.

Måste visa en film på en hund som gör så jätte många trick, helt otroligt.





 Ja det var nog alles för idag, ha en bra dag/kramizar


2 kommentarer:

Ruth sa...

Tänk så roligt det är att springa omkring i butiker och shoppa. Behövs nya stoldynor även här och det är roligt att variera. Själv så har jag inte tur med mina azaleor, trotts att jag vill dom så väl, duschar dom varje dag med en sprutflaska så trivs dom inte hos mig, din är fin. Vilken härlig hundfilm, tänk så mycket man kan lära dom om det bjuds godis. Klicker är nog ett bra hjälpmedel vid träning. Hoppas du får en fin dag.
Kram

Funderingar från Kasa i Sannebo sa...

Den där filmen har jag aldrig hört dig prata om....