torsdag 21 december 2017

God Jul



Hejsan på er alla!

Hoppas allt går bra i era julförberedelser.
Jag började redan för tre veckor sedan. Köpte mig en gran
som blev klädd, jätte fin blev den. Det tyckte Oskar också.
Trodde kanske att han skulle börja leka med kulorna 
men det har gott bra, ja än så länge.

Oskar som ligger å försöker vila.

Tredje advent var det kalas hos Leo som fyllt 7 år.

Det var en riktigt trevlig dag, hela min familj var där.
Gjorde mig så glad att ha mina barn å barnbarn samlade
på en och samma dag. Även andra vänner och bekanta.
Vi firade även lite julafton, får ju dela på sig lite så där ibland.
Jag åkte hem och var så glad efter en jätte fin dag med de mina.

Nu Önskar jag er en jätte fin Jul och Ett Gott Nytt År
Kramar från Maria

15 kommentarer:

Hajan sa...

Åh vilken vacker och fin första sida. Du har sådan fin smak
för sådant. Så duktig du är. Jag blev så glad Du kan väl kpmma en gång i månaden i alla fall.
En riktigt fin och God jul med ett nytt år också. Kram från Gammel-.bäggan

Vardag och flärd sa...

Ser ut sin du haft en riktigt fin adventstid! Och nu står julen för dörren.
Önskar dig en glad och trivsam jul!
Kram Eva

FREEDOMtravel sa...

Ramlade in här via andra bloggar och passar på att önska God Jul och Gott Nytt år!

Fenixmonas sa...

Godmorgon! Ja, det är härligt fint att kunna samla alla runt sig. Kramiz

Gittans Pysselsida sa...

God Jul och Gott Nytt År
Till dig också
Kram från Inga

Susie på Stjärnarve... sa...

GOD JUL &GOTT NYTT ÅR
önskar vi på Stjärnarve
Susie, Rolle & Santos

Anki sa...

GOD JUL!
Kram

Mycket annat & lite betong sa...

Mysigt att träffa hela familjen! Tack för din julhälsning!
Jag önskar dig en God fortsättning och ett Gott Nytt År!

Kram Agneta

Britt-Inger sa...

God fortsättning o Gott Nytt År !
Tack för att du tittat in :) Det känns inte så roligt på bloggen nu mera, så många (nästan alla) försvann.... Å på FB där skriver jag inte på samma sätt som jag gjorde på min blogg....
Ha det så bra min vän....
kram

Äppelblom sa...

God fortsättning och Gott Nytt År Maria!
* Inga *

Marita sa...

Visst är det härligt att samla sina nära och kära omkring sig. Uppdelat blir det oftast nu för tiden men det går bra det också.
Hoppas du får ha det fortsatt bra och jag önskar dig ett riktigt Gott Nytt År♥
Många kramar till dig♥

Marita sa...

Hallå vännen, hoppas jul och nyår varit bra för dig. Nu har vi ett nytt år att fylla med aktiviteter och händelser....
Kram och sköt om dig♥

Hajan sa...

Jaa hej på dig Tjatiga Hajan här, Det hasr varit bra för mig med.
Men nu flyttar det ena bsrnet med sin make till Spanien. En dröm
De haft länge, hoppas det går bra för dem- De har ett sådant fint hus,
men jag har sagt att jag inte gästar dem.
Vi smsar och mejlar till varandra. Så bliver livet ibland.
Ha nu en trevlig vår, och väälkommen till min blogg och hälsa på.
Harriet

ansepanse sa...

ledsen att jag inte sett din kommentar eftersom jag inte varit inne på min blogg under julen
önskar dig ett fortsatt fint 2018
massor av kramar

Polargrevinnan sa...

Härligt att ha alla kära omkring sig.
Önskar dig ett riktigt bra 2018.
Kram Viola